Dieta montignac

Zalety diety odchudzającej Montignaca:

  • nie wymaga głodzenia,
  • daje dobre rezultaty,
  • zawiera wszystkie niezbędne składniki odżywcze,

Doktor Michael Montigniac obalił mit, że warunkiem utreaty zbędnych kilogramów jest liczenie kalorii, bowiem dieta oparta na takim założeniu prowadzi do efektu jojo. Jego zdaniem, utrata zbędnych kilogramów jest możliwa, jeśli wybieramy produkty o niskim indeksie glikemicznym, bo nie powodują one gwałtownego wzrostu stężenia glukozy we krwi. Prowadzi więc ona do wyregulowania pracy trzustki, a przy okazji zapobiega niedocukrzeniu.

Chudniemy, a efekty niedocukrzenia, nadmierny apetyt na słodkie oraz chroniczne zmęczenie, znikają. Ponieważ jest to dieta zrównoważona, dostarczajaca wszystkich składników odżywczych, bazująca na wartościowym pożywieniu, zyskuje także nasze zdrowie. Podczsa trwania diety Montignaca jemy 5 posiłków. Należy także wyeliminować z menu niektóre pokarmy – chodzi głównie o „złe” węglowodany, takie jak: ziemniaki, biała mąka, kukurydza, biały ryż, białe pieczywo, cukier, cukierki, ciastka, słodzone konfitury, banany, miód, suszone owoce, piwo, frytki.

Ikona czatu Czat z dietetykiem

napisz

Click ENTER to chat